« Home | Küçük Tatlar » | Hayatın Kaynağı » | Mumya: Ejder İmparatoru'nun Mezarı » | Batman: Kara Şövalye » | Dune Serisi » | Yasak Krallık » | Demir Adam » | Hırçın Kız » | OLASILIKSIZ » | Amerikan Gangsteri »

Çavdar Tarlasında Çocuklar

Hayriye Fedailerin Kalesi Alamut'u bitirene kadar okuyayım diye Hülya'dan aldığım bir kitap.

Uzun lafın kısası yeni yetme bir veledin beyninin içi ve Noel arifesi yaşadıkları. Pek gerekli değil. Yazarın da tek romanıymış zaten (şaşırmadım).


Kitap. The Catcher In The Rye. J. D. Salinger. 200 sayfa.

Tek kalemde kitabı harcamışsın. Ben de altına not düşeyim bari, bu kitabı Amerika'daki okullarda ibreti alem olsun diye edebiyat derslerinde okutuyorlar. Bence farklı bir dili var ve ergenlik çağı bunalımlarını bu dil içerisinde ele alıyor.

Bir de baş kahramanın diyalogları beni gerçekten eğlendirmişti.

Bu arada bu kadar kitap okuyor olmanı takdir ettim ve kıskandım...

Yorumun için teşekkürler,

Farklı bir dili olduğu kesin. Belki okul yılarında okusaydım benim de hoşuma gidebilirdi ama bu yaşta bana hiç bir şey katmadı ve bunun yanında eğlendirmedi de. O yüzden notum düşük.

Çok kitap okuduğumu düşünmüyorum. Ama şu saatte en fazla 30 sayfa okuma sınırımı bir geçebilsem, sen o zaman gör.

Yorum Gönder